En tokig liten tjej

Den här tjejen är i en så himla rolig ålder nu. Bland annat när hon springer i sin gåstol, det är med ett stort leende man tittar på henne! Hon får syn på något, springer dit och tjoar på vägen. Hon tittar på mig innan hon gör något hon inte får och säger ibland "aj" på väg dit. Skulle tro att hon har hört sin mamma säga "ajaj" några gånger, haha. Kommer jag på henne och säger till henne så säger hon "ah eller öh" till svar och bara ler stort. Ibland har hon även sprungit iväg i gåstolen när jag försöker få tag i henne. Hon är en riktig liten buse så fort hon får chansen och tittar gärna på mig innan för att se om jag tittar på henne. Hon har också börjat förstå när vi tycker hon är tokig och hon skrattar alltid tillbaka när vi skrattar åt något roligt hon gjort. En riktigt busig liten tjej!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback