Härlig lördag

Snön har dalat ner och lagt sig som ett vitt täcke på marken idag. Pappan i familjen har varit ute och plogat hela dagen men jag hoppas på att han är tillbaka innan det är dags för mamman att gå och lägga sig.
Vi har istället spenderat tid med vår föräldragrupp i några timmar. Vi alla åt gott, barnen lekte och hade roligt tillsammans medan vi vuxna fick i oss lite kaffe och kakor. En bra fördelning! På eftermiddagen spenderade jag ordentlig ensamtid med Leia. Vi lekte och stojade i två timmar bara vi två. Böcker är bland det bästa just nu, speciellt med djur där vi kan sitta och härma ljud hur länge som helst.
 
Nu sover lillan gott och jag har satt mig framför melodifestivalen med ett glas vitt och popcorn. Ha en fortsatt trevlig helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback