Lära-gå-skor

De där underbart söta, än jättestora, puderrosa skorna jag köpte till Leia i höstas i strl 18/19 har helt plötsligt bara blivit för små. De senaste dagarna har hon blivit ledsen när skorna ska på och inte trodde jag att de redan var för små! Men ett besök hos en skoaffär och jag förstod att hon alltså behöver storlek 20 nu. Min stora tjej! Nu är det också dags för riktiga lära-gå-skor som främjar hennes gång. De sitter så mycket bättre på foten och hon vandrar nu hellre med händerna i mammas såklart!
 


Kommentarer
Veronica Wallgren

Gud så söta!

2016-02-24 @ 20:05:56
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/
Helene

Så söta!! *o*

2016-02-24 @ 20:16:35
URL: http://minttu.blo.gg/
Sandra

Jag köpte jättefina Kavat lära-gå-skor till Joel. Han hade kängor först men dom kunde han inte alls gå i. Anyhoo, hon som jobbade på Kavat mätte båda fötterna och jag fattade ingenting men tydligen skiljde det en halv centimeter. Trodde inte det kunde skilja så mycket på fötterna. En halv centimeter på så små fötter är ju ganska mycket :P man lär sig mycket nytt som förälder :P

Svar: Jag vet, det är ju det som gör det så svårt! De mätte Leias olika också :)
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2016-02-24 @ 21:11:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback