Ingen vår än

Mitten av veckodagarna har kommit och vi bestämde oss för att ha en lugn dag hemma. Snöfallet tog en paus och vi gick en bit i hopp om att kunna gunga på en lite större lekplats än den vi har på gatan. Men det blåste alltför mycket, så jag lät Leia sitta kvar gott i vagnen så tog vi en kort promenad istället.
 
Efter en lunch sover hon nu gott i vagnen. Jag har passat på att röja lite, tvätta och städa soffan. Ett nytt avsnitt av PLL har kommit ut så det tänkte jag gotta mig med nu en liten stund innan det är dags för lek och bus igen!
 


Kommentarer
Veronica Wallgren

Så söt! Här kändes det som vår men nu snöar det igen :-(

2016-03-02 @ 14:10:31
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback