En tur till landet

Det är inte varje dag som vi är hos Leias gammelmorfar, men idag har vi varit där på middag. Det är spännande med nya djur i huset som lillan gärna vill följa efter, trots svårare golv att gå på och höga trösklar att ta sig över. Jag önskar mig alltid älgstek när vi kommer dit, ingen gör det som morfar. Och något litet barn där på kanten smaskade i sig som bara den och sa "mm" mellan snabba tuggor.
 
Det är så roligt nu när Leia till stor del har kommit över den fas där hon varit lite reserverad mot de hon inte träffar så ofta. Nu skrattar hon, gärna sådär överdrivet. Hon busar, räcker ut tungan, klappar händer och dansar. Lilla vackra flicka.
 


Kommentarer
Linda

jag har tänkt det där med toffsar i håret, du är inte rädd att hon ska dra ut dom och stoppa i munnen? jag är livrädd så än har ja inte satt några toffsar..

2016-04-06 @ 19:59:25
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback