En dag mitt i veckan

Idag startade dagen tidigt. 05.30 för att vara exakt. Inatt har Leia sovit ganska bra faktiskt och jag känner mig mer utvilad än på länge trots en tidig morgon. Leia somnade om en stund men jag blev fast vid telefonen och sen vaknade hon. Igår hann jag städa undervåningen, så tog tag i övervåningen idag. Det är så skönt att ha ett städat hus! Men det tar ju sin lilla tid, man hinner ju knappt färdigt med något förrän något annat ska göras. Leias gammelfarmor och gammelfarfar har varit här med sin lilla valpis på förmiddagen och nu inväntar vi min vän, Ida. En liten promenad passar fint nu medan det är uppehåll och i alla fall lite blått på himlen!
 


Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film

sööt

2015-05-06 @ 17:46:07
URL: http://efji.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback