Det blir även en höst med newbie

Alltså jag är så svag för newbie. De har fått in lite nya vårkläder nu och jag var inte sen på att nappa. Dessa kommer dock att vara mer till sensommar och höst för mini. Ibland har jag tagit mig en funderare på om det ändå skulle titta ut en liten prins, men i så fall skulle jag få lika mycket begär för newbie ändå. Deras pojkkläder är verkligen helt underbara dem också! Jag har till och med köpt ett par snickisar från pojkavdelningen bara för att de var så himla fina. Ser dem framför mig med en fin vit/rosa body under, det kommer bli så sött!
 


Kommentarer
JENNYH - Mammablogg

Åh, vi är ju så himla nervösa över att det inte ska vara en tjej längre, eftersom det verkar vara så himla vanligt att dom säger fel! :/ Senast en bekant som råkade ut för det förra veckan.. Så jag får inte köpa mer flickkläder för sambon, haha, det går ju sådär.... det går ju inte hålla sig!!

Svar: Jag förstår dig!! Jag känner så med ganska ofta, men jag kan bara inte låta bli.. det mesta annat är ju neutralt. Bara kläder och något annat som är tjejigt. Men vi vill ju tapetsera snart.. tänkte fråga min bm vid nästa tillfälle om jag skulle kunna få göra ett tillväxtultraljud. Jag är lite sådär nervös inför förlossningen också så hade gärna varit skönt att veta om det blir en bamsing eller inte..
Ida Nilsson

2015-01-17 @ 21:06:48
URL: http://jennyh.se/
Katta

Söta kläder :D

2015-01-23 @ 22:12:51
URL: http://mekatta.blogg.se/
Matilda

Oh det är så fint märke! Alla plagg är helt underbara! Jag ska snart bli moster & står ofta & klämmer på newbiekläder! :)

Svar: Ja men eller hur! Det är ju så himla fint alltihop! Men nu är det köpstopp därifrån ett tag säger min sambo ;)
Ida Nilsson

2015-02-05 @ 14:39:09
URL: http://emmamatildahoglund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback