En kväll med ro

Ikväll spenderar jag tiden ensam framför tvn. Leia sover gott efter en dag tillsammans med Loke, Vincent och oss mammor såklart. Pappan i familjen ska jobba i natt och hoppas få några timmar sömn innan det är dags att gå upp. Jag föredrar ofta att ha människor runtomkring, men ibland är det skönt att bara få slappna av i sin ensamhet och låta alla dagens händelser sjunka in i lugn och ro. Det är extra mysigt att koppla av i dessa tider tycker jag, med alla juleljus som lyser upp hus och hem. Snön ligger fortfarande kvar och gör i sin tur dagarna lite ljusare. Ikväll är stjärnhimlen klar och det verkar vänta en kall och fin morgondag!
 


Kommentarer
Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Vad mysigt ni har det :)

2015-12-01 @ 21:52:33
URL: http://emblasofia.blogg.se
Emmelie - Mamma till två, nykär, ssk-student

Vad mysigt att ni har snö kvar, och jag håller med angående ljusen som lyser upp så fint.

Svar: Ja nu är den ju dock borta och det regnar som bara den.. Men förhoppningsvis kommer det ny snart igen! :)
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-12-03 @ 06:12:28
URL: http://www.emmgus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback