Nostalgifeelings.

Vi har haft en underbar dag på soliga västkusten. Där jag tillbringat många somrar och alla mina lov sedan jag var nyfödd. Leias gammelmormor kom med mat till stranden där vi tillbringade tid med mormor och morfar. Sedan tog jag, Claes och Leia en promenad längs strandpromenaden in till torghandeln, åt glass och tog lilla tåget tillbaka. Vi har också hunnit med lite sightseeing där vi fick massa nostalgikänslor och avslutade dagen och kvällen med vänner och jordgubbar. En riktigt mysig dag tillsammans, vår lilla familj!
 
Ni har väl ändå vant er nu vid att knappt aldrig se mig framför kameran? Jag trivs bäst bakom, eller snarare så är det jag som ser till att minnen förevigas.


Kommentarer
Linda

Låter underbart! Men det skulle vara roligt att se dig på kort nu och då, det är ju ändå din text man läser :)!

2015-08-06 @ 13:04:31
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback