Efterlängtade månad.

 
Idag är det April. Den månad som vår lilla bebis kommer att födas i och som vi har längtat så mycket efter. Det är sjukt att man fortfarande planerar som om bebis ska komma om flera månader när det egentligen bara är dagar kvar. Nu börjar det närma sig för många, känns som att det kommer bli en del aprilbebisar detta året!
 
Idag har jag haft besök hemma och som två höggravida preggossar vi är (vi har BF 2 dagar ifrån varandra) så har vi vräkt i oss en massa kladdkaka med sprutgrädde och hallon. Det får man unna sig såhär i slutet! Mina fötter däremot hade svullnat upp rejält efteråt och jag fick använda stödstrumpor för första gången denna graviditet. Med shorts också känner jag mig som Alexander Bard, skitsnyggt. Men det kändes liksom nödvändigt när det skvalpade (!) om mina fötter. Ni vet som när man varit ute och gått i spöregn och man riktigt känner hur det bubblar om fötterna..


Kommentarer
Linda

Beror den lilla tystnaden på att du fått bebis :)???

2015-04-04 @ 22:49:49
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback