Äntligen åter

Jag har haft ett litet avbrott härifrån i en veckas tid eller så. I mitten av denna veckan var jag med om en trafikolycka där jag krockade i 90km/h på motorvägen. Jag har haft fruktansvärt tur, dock har jag haft ont i både nacke, axel, skuldra och svank, så att sitta vid datorn har inte gått särskilt bra förrän nu. Det är många saker i vardagen som jag måste lägga åt sidan, allt för att jag ska minska mina skador inför framtiden. Jag är sjukskriven i två veckor till att börja med, men det här är ingenting jag kommer att ta upp mer här..
 
Idag har vi haft besök hela för- och eftermiddagen, vi har pyntat lite smått inför påsk, satt några lökar i landen och marinerat kött inför kvällens grillning.
 
 


Kommentarer
Emma

Meen gud, vilken grej, hoppas verkligen att du mår bra, eller ja, okej i alla fall, hur man nu kan må efter en sån grej... Härliga våriga bilder. Krya på dig. Kram

Svar: Ja men precis. 10 cm längre in och jag hade garanterat suttit med motorn i knät. Hemska tanke.. helt otroligt att man kan klara sig med nackskador och huvudvärk.. men hoppas att det försvinner med tiden, det är absolut ingenting jag vill leva med kan jag ju meddela :( Tack så mycket! Kram
Ida Nilsson

2014-04-07 @ 09:34:54
URL: http://www.pemsplatser.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback