Long time

Ibland blir bara livet sådär att man har massvis att göra på dagarna så man knappt hinner med varken sig själv eller sitt bohag. Det har varit så nu ett tag. Ganska mycket stress, minst ett sent möte på jobbet i veckan, massa vänner att träffa och en hel del måsten. Tyvärr blir ju även bloggen lidande av denna stress, mest eftersom jag lovat mig själv att inte se min blogg som ett måste utan hellre ha ordentliga inlägg. En enkel bild i varje inlägg tycker jag kan liva upp en hel blogg (och helst då situationsbunden)! Framöver ska vi försöka koncentrera oss på att få höstfint i trädgården, så vi hoppas på fint väder!
 
Ett mellanmål och sedan ta mig en promenad med Ida. Till middag blir det enkel laxrätt, håll utkik!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback