No stress..

Istället för att få riktig panik över att det bara är 17 dagar kvar till vi ska flytta, 16 dagar kvar till vi ska börja köra saker, tar jag det lugnt och försöker få hjärnan att vila. I alla fall nu på förmiddagen. Har precis fixar våffelfrukost till min andre hälft och tänkte strax åka iväg för att inhandla lite krukor. Vi har en utförsäljning som bara har öppet i denna årstid, som har öppnade igår. Glad Ida, jag har väntat i flera månader känns det som! I samband med att jag sådde mina kryddor sådde jag också paprikafrön som har växt till sig ordentligt och behöver flytta till en större kruka :)
 
 


Kommentarer
Hanna Karlsson

Vad gott med våfflor!

2013-05-09 @ 16:26:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback