Tunein-pepp

Hur peppar ni er själva på gymmet? Jag tycker förutsättningen för effektivitet på gymmet är bra och hög musik i öronen. Jag skärmar av alla andra, eventuella störningsmoment och pushar mig själv till att köra på i takt till musiken. Ofta fungerar det väldigt bra! Ett hett tips är appen Tunein som har hur många kanaler som helst, det är bara välja eller vraka! 
 
Idag märktes det ju definitivt att det var nytt år på gymmet. Många nya som körde sig svettiga tills benen knappt orkade bära dem. Jag däremot har fått en väldig huvudvärk det senaste varje gång jag tränat, vilket tydligen kan bero på att jag omedvetet spänner mig. Kan vara så att jag tagit ut mig för hårt till att börja med, det är ju enkelt att göra det! Så nu blir det lugnare träning ett tag framöver och försöka trappa uppåt igen.
 


Kommentarer
Fanny

Gillar din bloggdesign!

2013-01-02 @ 16:17:55
URL: http://fannylehmann.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback