A lot of energy

Efter några ärenden och en lunch på stan med bästa Ann-Sofie drog jag till gymmet för att försöka förbränna bort lite av den inte alltför nyttiga lunchen. Och jag måste säga att jag har en himla energi på gymmet just nu! Det kändes som att det enda som kunde stoppa mig idag var parkeringstiden på bilen, att jag inte har all tid i världen på mig idag. 10 minuter på löpbandet, 30 minuters crosstrainer och styrketräning blev det i alla fall. Det förvånar mig att jag har såpass mycket energi trots att jag är lite småförkyld. Men antar att den där lilla förkyldningen aldrig lägger sig riktigt ordentligt. Känns skönt att det inte verkar vilja bryta ut än så länge!
 
Satt och sökte runt lite på nätet igår, och visst finns det fullt med motivation till träning där. Nästan så man borde sätta sig vid datorn och kika runt varje kväll, för att bli inspirerad och behålla sin motivation!


Kommentarer
Ida

Motivationen är en sak, men det är vanan som gör att man fortsätter träna och inte ger upp efter ett tag;)Härligt och höra att du har så mycket ork just nu, hoppas det håller i sig!

Svar: Jag har tränat sedan i november och än så länge går det bra! Jag har dock alltid varit en träningsmänniska, alltfrån fotboll och ridning till långpromenader och gym. Så jag hoppas att det ska fortsätta i resten av mitt liv :)
Ida Nilsson

2013-01-08 @ 19:21:21
URL: http://www.alittlebitmoreee.blogg.se
Elena

Jag är så motiverad till träningen och såklart blir jag förkyld. Något bra tips på hur jag får bort den?

Svar: Så roligt att du är motiverad till träningen! :) Prova Kang jang, har hört att den ska vara riktigt effektiv!
Ida Nilsson

2013-01-08 @ 20:43:46
URL: http://ellisono.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback