Val av vänner

Ibland blir man sådär lite extra glad om dagarna. Idag var definitivt en sådan dag! Strax innan jag skulle iväg och träna fick jag ett paket från min fina vän Ann-Sofie som gjorde mig glad och positiv inför mitt corepass. Vi fick även hem ett paket från USA och bästa Jenny med lite amerikanska läckerheter!
 
Jag kan inte tacka mina vänner nog, att de är så fina och förstående med allting i mitt liv. Att de visar uppskattning och ger mig så mycket mer energi. Jag har varit nästintill ständigt glad sedan årskiftet, levt och umgåtts med människor som ger lika mycket som de tar. Måste säga att man själv blir en nästintill ny person, en person som inte dras ner av andra utan bara har kvar sin personlighet och är gladare i vardagen!
 
Tack för att ni får mig att må så bra! ♥
 
 


Kommentarer
Queen of Kammebornia

Fina vänner är värda sin vikt i guld! Vad fint! Kram!

2013-02-12 @ 19:19:16
URL: http://queenofkammebornia.se
J E N N I F E R | FOTO

Åh så fint skrivet! Superfin blogg!

2013-02-12 @ 21:17:37
URL: http://jenniferjansson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback