Hello sunday!

Snart är denna helg till ända också. Livet rullar på i vanlig ordning och snart är det fredag igen.. Vi har besök av en av mina bröder och familjens hund och kommer ha i en vecka framöver, jättemysigt tycker jag. Vi har hunnit med att bjuda mina föräldrar på middag, haft en grillkväll med Ida och Hampus och tagit över pappas jobb som ansvarig över publikvärdarna på Elfsborgsmatchen. Idag är det sämre väder, tur i oturen att min bror fått en lättare ryggskada i muskulaturen och inte kan spela sin fotbollsmatch idag. Istället får vi besök ikväll och tills dess myser vi ner oss i soffan och kikar film!
 
 
 


Kommentarer
emma sofie

Åh vilka härliga fönster!

Svar: Visst är det, älskar det!
Ida Nilsson

2013-08-12 @ 11:48:42
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback