Köpmansdisk.

För något år sedan när jag och min sambo flyttade ihop, flyttade vi till en ny lägenhet och bestämde oss för att köpa nya möbler. Alla möbler. För att vi båda skulle drivas och känna oss hemma i vårt nya hem var vi noga med att skaffa möbler som vi båda tyckte om. Det slutade med ett mellanting. Vi var nöjda, men ingen av oss skulle valt att ha dessa möbler om vi hade köpt nytt från början och vi bodde själva. Det ledde naturligtvis till att min sambo ändå var nöjd med situationen, men inte jag. Därav fick jag börja lite smått med att göra om här hemma. Jag har gjort en hel del och finare ska det bli!
 
Förra veckan åkte jag och köpte en köpmansdisk på blocket för 200 kronor, slipade, målade och bytte knoppar. Sedan fick den flytta in hos oss några dagar senare!
 
 
                                                       
                                                                                                                                                           
 
 


Kommentarer
ellen

åååh, älskar älskar älskar när man hittar sånna här fynd och fixar till dom själv! va fint! nu följer jag dig på bloglovin också, kan aldrig hålla reda på alla bloggar annars. självklart kan vi ta en promenad snart och jag kommer jättegärna upp till er och kollar hur ni har fixat till det (eller jag antar att det är du som pysslat till det ;)! vi får höras via sms :D

Svar: Jag också! Vi har ju pratat om det förut, och nu är mitt hem fullt av sådant där! Flitig målare ;) Jag ska se till att följa dig med, tror jag glömde av det sist! Ja det får du göra, jag måste ta svängen förbi er också, har ju inte sett hur ni bor än! Absolut! :D
Ida Nilsson

2013-01-07 @ 20:15:34
URL: http://ellfi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback