Do you want to be happier?

Jag har under den senaste tiden börjat träna på morgonen innan skolan säga att det passar mig väldigt bra. Visst kan det var jobbigt att gå upp två timmar tidigare än vanligt, men jag börjar ju väldigt sällan innan klockan 9 i skolan. Och just nu när vi pluggar inför tenta passar det utomordentligt! Läste till och med i en fitnesstidning idag på gymmet att man faktiskt blir "smartare" några timmar direkt efter att man tränat pga blodomloppet i hjärnan. Läste även att det hade gjorts en stor undersökning som visat att personer som tränar någon/några dagar i veckan blir 7% mer positiva och glada. Skulle faktiskt tro att det är sant! Det är inte ofta jag går ifrån gymmet och är på dåligt humör. Jag känner mig sund och duktig!
 
Lånade bilder.
 


Kommentarer
Style & Photo by Semlan

vad fin header du har!

sv; tack så mycket! :D

Svar: Tack så mycket :)
Ida Nilsson

2012-12-17 @ 17:27:59
URL: http://semlanofc.blogg.se
Erika

Vad pluggar du till? :)

Svar: Jag pluggar till förskollärare och är snart klar med termin sex av sju :) Så jag har läst i 3 år nu och har ett halvår kvar!
Ida Nilsson

2012-12-18 @ 09:13:07
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback