Helgens slut

Igår vaknade jag till fågelsång och tänkte för en kort sekund att våren nu var här. Men icke sa nicke. Idag har det dessutom regnat hela dagen lång. Visserligen försvinner all snö och framförallt is nu, så hoppas snart att marken är tillräckligt bar för att kunna gå ut och gå ordentligt.
Helgen har vi spenderat hos mina föräldrar och hos våra vänner Alex och Monica. Vi har stått för efterrätt, och visst har vi då passat på att använda vår- och sommarfrukter. Ibland känns det som att jag ska längta ihjäl mig, vilket är dumt. Vår och sommar springer iväg medan höst och vinter blir allt längre..
I vilket fall som helst så ska jag strax ställa mig och laga ost- och broccolisoppa. Ett recept som jag är ganska så förälskad i faktiskt. Receptet hittar ni här! I veckan blir det lite nya recept som vanligt, så håll koll :)
 
 


Kommentarer
Alina

gott!!
hoppas du får en grym dag! =)

2014-02-11 @ 07:46:28
URL: http://torstenz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback