Livets kärlek

Vår torsdag har vi spenderat som de allra flesta. En förmiddag på Öppna förskolan och en eftermiddag med Kikki och Loke. Barnen har sovit om varandra, men vi hann luncha tillsammans i alla fall. Just nu är vi inne i en "försöker-sova-en-gång-om-dagen-period" för att få mer sömn på nätterna. Oavsett blir det ingen sömn efter klockan 16 för att hon ska kunna sova vid 19.30-tiden. Och tänk, hur lite sömn man än får, hur frustrerad man ibland kan vara och hur mycket känslor som än väller inom en, så finns det inget man inte skulle göra för sitt lilla underverk. En känsla som inte kan upplevas utan att sitta i samma sits. Min stjärna på himlen, min sol i själen och ljuset i mitt liv. Min prinsessa, älskade barn ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback