En lugn helg

Hör och häpna så har det hittills varit en riktigt lugn helg för oss. Hundvakt, städ och fix hemma, nytvättade bilar, lite handling och allmänt massa mys med familjen. Mamma och pappa bjöd in sig själva på middag idag och sen har jag och Leia kurerat oss och myst medan pappan grejat lite ute i garaget. Det behövdes en lugn helg kan jag tycka. Förkylningen håller i sig och jag har fått en riktig hosta som Leia naturligtvis blivit smittad av. Och hennes mormor tycks vi också ha smittat.. Ingefärste och honung i massor och vi har varit noga med påklädning och frisk luft i form av lugna promenader. Vi känner oss inte hängiga längre och sover gott om nätterna, vilket är åt rätt håll i alla fall!
 
En kilometer bort har vi så mycket fin natur! 


Kommentarer
Anna

Så länge förkylningar inte drabbar nattsömnen så tycker jag att det funkar ändå, men så fort de ställer till nattvak blir det genast slitigt.

Svar: Ja det blir ju så. Speciellt om man själv är sjuk samtidigt..
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-09-30 @ 17:08:14
URL: http://ruthem.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback