Orolig förälder

Jag tror nog att alla föräldrar både en, två och hundra gånger har varit oroliga i några sekvenser i sina barns liv. Denna gång var det vår tur att bli oroliga och jag hade en ordentlig klump i magen på väg till barnakuten. Feber i sig är inte farligt, men ett barn ska inte ha närmare 40 graders feber om allt står rätt till. En massa gnäll, hosta och otröstlighet har det också varit, dåliga nätter och hon har varit kokhet. Idag försvann feber lika snabbt som den kom och visst var det som vi trott - tredagars feber. På hennes kropp pryder nu hundratals små prickar och hon behöver ännu mer närhet. Vi är i sluttampen nu och när detta är över så är hon immun mot det, det ska bli så skönt. Jag saknar att sova hela nätter, jag saknar att ha ett socialt liv på vardagarna och framförallt saknar jag en pigg, glad och nöjd dotter. Det är jobbigt för oss alla i dessa perioder, så nu hoppas jag att alla förkylningar osv. som hon har dragit på sig lider mot sitt slut!
 


Kommentarer
Linda

Men bebben då <3 =/ Ja hoppas hon blir frisk och mår bra och att även ni får en lugnare vardag!

Svar: Ja jag hoppas det också, det är aldrig kul när de små inte känner sig bra :(
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-10-27 @ 21:12:40
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
m a r i a

Men lilla hjärtat :( Hoppas att det nu går åt rätt håll för er allihopa! <3

Svar: Ja vi får hålla tummarna för det, det börjar bli tröttsamt med alla sjukdomar :( <3
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-10-28 @ 11:00:22
URL: http://mariabergstrom.blogg.se/
ByJuliaP

stackarn <3 men så söt

2015-10-28 @ 18:47:58
URL: http://byjuliap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback