Nu får sommaren lysa med sin närvaro

Måndagmorgon och regn. Precis som varje morgon man vaknat och hoppats på soligt väder. Det gav med sig under morgonen och vi kunde gå ut på en halvmilare utan att vi fick någon droppe regn på oss. Helgen har ju faktiskt bjudit på ganska fint väder! Igår var vi ute i trädgården i några timmar och fixade i solen, och om bara det kunde slutat blåsa så hade det ju till och med varit riktigt varmt! Jag är fortfarande lite kluven om jag vågar köpa sommarblommor för vi har ju faktiskt haft minusgrader på nätterna för inte alltför länge sen.. Men det får nog bli av i veckan, vi behöver sommarkänslor här hemma nu! Det är så härligt med massvis av blommor i olika färg, former och storlekar.
 
Igår myste Leia med mormor som saknade henne massvis efter sin weekend i Spanien!
 


Kommentarer
Mamma Malin

Skumt väder för att vara maj men ja, det var fint i helgen. Värmen kommer väl snart antar jag!

SV: Ah, hur gick läkarbesöket då? Nej, jag ser inte dina svar :/

Svar: Ja vi får hoppas det! okej så konstigt, inte på min blogg heller? Ja det gick bra, inga konstigheter :)
Ida Nilsson

2015-05-25 @ 16:12:40
URL: http://www.mammamalin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback