Första rensningen

Samtidigt som jag tog ett ordenligt röj här hemma igår och bland annat lade in tvätt i garderoberna, passade jag på att se över Leias kläder och rensa ut det som var för litet. Det var mest bodys som fick läggas undan i påsar. Några bodys i strl 50 behöll jag ett tag till, hon kan fortfarande använda de som är långa och smala i modellen men inte de som är korta och breda. Det är ju egentligen inte så konstigt, hon har ju växt en halv dm sedan hon föddes! Min stora tjej! Det är otroligt när man tittar tillbaka till tiden strax efter förlossningen och framåt, har hon verkligen varit sådär pytteliten? Alla vi träffar säger att hon är så liten, men för oss är hon ju inte alls liten längre..
 


Kommentarer
Kikki

Jag har med fått rensa ut här hemma! Han kan inte ha nån 50 längre, lilla plutten 💙 Så fort det går 😱💞

Svar: Ja men det för ju det! helt sjukt :/ Stora killen! 💙💙
Ida Nilsson

2015-05-28 @ 09:11:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback