Turen på sin sida

Idag har det verkligen varit full rulle och jag har knappt suttit ner sedan 9.30 imorse. Vi har gjort ärenden hela dagen, kommit hem och fixat, planterat osv. I år känner jag ingen större passion för att påskpynta, men det blev fyra krukor med blandade påskinspirerade blommor med lite pynt på trappan och framsidans altan i alla fall. Nu tänker jag sitta ner och bara njuta resten av kvällen!
 
Häromdagen budade jag på ett klädpaket på en loppissida på Facebook som jag också vann. En massa kläder i speciellt strl 56 men även i strl 50 i jättefint skick dessutom! Helt otroligt att jag dessutom fick alltsammans för 100 kr, överlycklig tjej!
 
 
I paketet fanns:
 
♥ 4 klänningar
♥ 4 heldressar
♥ 12 bodys
♥ 2 tröjor
♥ 2 tjocktröjor
♥ 5 par byxor
♥ 3 par shorts
♥ 4 par strumpbyxor
♥ 7 par strumpor
♥ 2 solhattar
♥ 1 mössa


Kommentarer
Linda

OJ! Skitfina :D Haha men hur ska du hinna använda allt det där tro ^^

Svar: Börja använda tidigare även om det är lite stort. Sen var ju allt det här billigare än att köpa två bodys i vilken affär som helst typ ;)
Ida Nilsson

2015-03-29 @ 16:50:28
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Linda

Ja du förlorade ju verkligen inget på det :) Det såg ut att vara superfina kläder! Och det må ju vara bra roligare att klä en jänta, jag tycker det finns finare tjejkläder än killkläder faktiskt.

Svar: Jag tycker det finns fint till både och faktiskt. Att klä pojkar sådär "gubbigt" är ju huuur fint som helst! ^^
Ida Nilsson

2015-03-29 @ 18:41:19
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Linda

Haha ja jag är ju inte riktigt så ^^ Att klä gubbigt eller tantigt :)

Svar: Gubbigt är fint hos killar, basker och jeans med hängslen! Men även lite tuffare street :)
Ida Nilsson

2015-03-29 @ 21:27:45
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
JENNYH - Mammablogg

Åh herregud vilket fynd! Vad var det för köp&sälj-sida egentligen?! :D Jag är bara med i några Newbie köp&sälj :)

Svar: Det var en lokal loppissida där jag bor. Det läggs ut hur mycket billigt som helst, som dessutom inte ens blir sålt. Vet många som försökt sälja newbiepaket för 250 kr för typ 10 plagg och inte får sålt det.. :/
Ida Nilsson

2015-03-30 @ 17:46:31
URL: http://jennyh.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback