Trött onsdag

Vilket underbart väder vi fick nu på eftermiddagen, riktigt vårväder!
Igår var vi på familjecentralen och träffade en socionom för att skriva på papper om faderskap. Så himla skönt att ha det gjort nu innan bebis föds så slipper man tänka på det i efterhand. Det finns ju annat man hellre gör efteråt så att säga! Det blev ett långt besök, närmare bestämt över en timme. Vi är båda nyfikna och frågvisa i liknande sammanhang, det är så intressant! Kvällen blev extra lång då vi var på en trevlig fika hos ett par från vår föräldragrupp. Jag som brukar lägga mig vid 21 kom innanför dörren vid 23.30 och trodde imorse att jag skulle somna sittandes mitt i frukosten.
 
Våra tapeter till barnrummet är hämtade och jag hoppas att de kommer upp på väggen i alla fall innan bebis kommer. 1350 kr gick de på för två rullar vilket kanske är i överkant prismässigt men det var dessa som vi båda var extra ense om. Så då var valet ganska lätt ändå!
 


Kommentarer
JENNYH - Mammablogg

Åh vilka söta tapeter!

Jag visste inte att man kunde skriva dom papprena innan bebis är här, hört massor som säger att man måst göra de efteråt. kanske är olika i olika kommuner :/ ska absolut kolla upp, vore skönt å ha det gjort innan ju!

Svar: Ja visst är de söta! ^^
Men så konstigt, jag trodde att alla kunde skriva innan? Det är ju en del annat man ska fixa sen, så känns såklart skönare att ha det klart innan! :)
Ida Nilsson

2015-03-06 @ 12:38:17
URL: http://jennyh.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback