Sista dagen på jobbet

Imorgon är det alltså dags. Den där dagen är kommen då den sista jobbdagen på riktigt länge äger rum. Det är lite vedmodigt, det måste jag erkänna. Många blandade känslor! På ett sätt är jag glad, lättad och kanske lite mer pirrig på framtiden. På ett sätt tycker jag det är jobbigt att släppa all kontroll, min klass och kollegor. Jag tror att det kommer lägga sig när jag väl gått hem, att jag har tid att slappna av och tänka på mig och bebis. Allt det andra finns kvar för mig när jag känner mig redo att hälsa på. Jag vet ju hur mycket barnen ser fram emot den dagen och jag kan inget annat än hålla med!
 

Min fina gåva jag fick av mina kollegor i förskoleklass och fritids. Ett gulligt paket med bodys ihoprullade som små cupcakes! Imorgon möter jag mina kollegor i förskoleklassen för en bit mat på restaurang på kvällen. En perfekt avslutning!


Kommentarer
Marie

Spännande värre, snart dags =D

2015-03-19 @ 21:36:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se
JENNYH - Mammablogg

Åh vilka söta :) skönt att gå hem nu ändå så du hinner vila lite innan! jag ska inte jobba eller plugga mer efter månadsskiftet, känns skönt =) har dock massa att göra hemma istället, haha

Svar: Ja det ska bli superskönt! Sen har man ju saker planerat ändå som du säger. Men mannen bestämma lite mer själv i alla fall :)
Ida Nilsson

2015-03-19 @ 22:25:59
URL: http://jennyh.se/
m a r i a

Spännande med "nya livet" på ett sätt, och skönt att få tid för sig själv att verkligen ta in vad som snart väntar :)

Svar: Ja precis, samtidigt som det är riktigt ledsamt! :( man förstår nog inte riktigt än heller..
Ida Nilsson

2015-03-20 @ 09:31:52
URL: http://mariabergstrom.blogg.se/
Linda

Fint <3 Jag trodde faktiskt att det var riktiga cupcakes. Skönt att bli ledig nu :) En annan är väl rätt less på att gå hemma och ha långtråkigt, men man försöker hitta på något varje dag, sedan har man så fullt upp så man kanske kommer sakna de få lugna stunder man får på dagen :)

Svar: Ja men visst kan det vara så. Jag har alltid haft svårt för att vara hemma, men så länge bebis kommer snart så har jag ju både världens bästa sällskap och massvis att göra ;)
Ida Nilsson

2015-03-20 @ 10:23:13
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback