Påskpresent och hemgång

Sista dagen på jobbet är gjord och jag fick med mig en jättefin present från föräldrarna. I samband med vårt Luciafirande fick jag en jättefin handgjord pajform och nu fick jag ett uppläggningsfat och en skål från samma serie. Så fina föräldrar, inte konstigt jag fått välsignelsen att arbeta med så fina barn!
Efter tre timmar hos frisören och ett mysigt restaurangbesök på kvällen med kollegorna, var det dags att åka hem och försöka samla mina tankar. Nu börjar tiden då man börjar tänka, då man ska gå hemma, längta och förbereda sig i lugn och ro på en förlossning och att äntligen få träffa den livliga lilla bebis som spenderat en sådan lång tid i min mage. Jag är förväntansfull och kommer nog bli mer ivrig för var dag som går. Kan knappt förstå att det bara är tjugo ynka dagar kvar. Tjugo dagar, sedan har vi vårt hjärta i våra armar!
 


Kommentarer
Linda

Vilka fina presenter du får av alla :D!!

Svar: Ja men eller hur, de är underbara!
Ida Nilsson

2015-03-21 @ 16:36:37
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Lisa Karlberg

Så snällt av föräldrarna! Och vad härligt att hinna vara ledig lite innan bebisen kommer. Är småsugen på att vara det också...

Svar: Det behöver man nästan för att kunna slappna av ordentligt innan bebis kommer. Sedan blir det fullt upp i några år :)
Ida Nilsson

2015-03-22 @ 16:38:22
URL: http://lamadjur.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback