Sommarlov för de små

Idag är dagen som de flesta ha väntat så spänt på, dagen då barnen i skolorna får sommarlov. Efter vårt tvåmånadersbesök på BVC åkte vi till mitt förra jobb för att spendera sista tiden i förskoleklassen tillsammans. De blev alla så glada att äntligen få träffa Leia och de kramade och rådde om mig direkt, mina fina barn! Jag är så stolt över vilka de har utvecklats till att vara och att de har så starka personligheter allihop. Jag blev riktigt rörd där ett tag.. Ett år går så snabbt, helt otroligt!
 
När vi kom hem vägrade jag att ställa mig i köket och laga det jag planerat. Jag slängde istället ihop lite av vad vi hade hemma, allt för att få ställa mig framför grillen i det helt underbara vädret som Sverige bjudit oss på idag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback