Tröttast i stan

Idag hade jag helst av allt packat ner mig själv och Leia i sängen och somnat sådär supergott under tonvis med täcken. Gärna vaknat av fågelsång och solsken. Tyvärr ser verkligheten annorlunda ut. Leia sover ute i vagnen, molnen ligger som ett tjockt täcke högt däruppe och jag försöker hålla ögonen öppna i soffan. Vila under tiden som Leia vilar har inte hänt sedan hon föddes men idag har tanken inte varit långt borta. Natten till igår sov jag riktigt dåligt så vet inte om det är det som tar ut sin rätt idag. Jag ska ta och sätta igång en tvätt och när Leia vaknat och ätit, gå och slänga lite skräp. Jag tror att det är frisk luft jag behöver, och ordentligt med mat. Måste skärpa mig med det där..
 
Ni får lite bilder på Leia och hennes faster från kalaset igår medan jag försöker pigga upp mig!
Klänning - Newbie |


Kommentarer
Yohanna af Skovde

Vilken sötis! :D

2015-07-27 @ 15:42:06
URL: http://yohannaafskovde.se/
Linda

<3

Svar: <3
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-07-27 @ 21:52:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback