Nu går det snabbt

De senaste dagarna har Leia utvecklats i rasande fart, nu går det snabbt! Såklart är jag glad för det, samtidigt som jag inte känner att jag hinner med riktigt. Jag vet inte vart tiden tar vägen? Idag låg hon på rygg och med ytterst liten hjälp klarade hon av att vända sig till mage. Det var inte för mer än någon dag sedan som hon låg på sidan och sakta men säkert kunde rulla över till mage. Men numera ligger hon inte på sidan alls utan slänger sig runt på direkten och lägger sig på mage. Hon hittade kaninen på filten som hon försökte äta på och försökte flera gånger att ta sig framåt till sina leksaker framför henne. Herregud, inom någon månad har vi nog ingen lugn och ro här hemma!
 
Body - H&M | Byxor - Newbie


Kommentarer
JENNYH - Mammablogg

Åh så fort det går! Här börjar vi få en massa leenden :)

Svar: Ja men det är ju så härligt när de börjar med det! Man blir så varm i hjärtat :) Skratt får vi här då och då, men vi väntar fortfarande på de där riktiga bebiskratten som aldrig vill sluta :)
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-07-09 @ 21:46:24
URL: http://jennyh.se/
Linda

Ja hon ligger helt klart före Linnéa i det motoriska :) Sockersöt!

Svar: Jag tror hon ligger långt fram rent allmänt. Jag sa och skrattade på BVC i tisdags att det inte skulle förvåna mig om hon går när hon är 7 månader. "Inte mig heller" svarade hon då. Gaah, stoppa pressarna lite nu va!
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-07-10 @ 14:21:37
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
m a r i a

En så stark och duktig tjej! Sötnosen där :)

2015-07-11 @ 13:54:55
URL: http://mariabergstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback