Ett stopp i götet

På dagen tog vi en tripp till Göteborg för att möta upp vänner för en god lunch på burgersson. Min sambo är lite av en hamburgerfantast så det var ett lyckat besök, mycket god mat! Jag tog en hamburgare med guacamole och någon korianderröra och sedan en sommarsallad med getost som sideorder. Det råkade hända en olycka när de skulle servera drycken så vi fick gratis efterrätt också, en hallonshake blev det för min del. Efteråt tog vi en promenad i stan i solen, himla skönt! Världens snällaste barn har vi ju med som bara hänger med, nöjd och glad.
Väl hemkomna lade sig lillan vid 20 i vanlig ordning, pappan i familjen är ute på en hojrunda med en vän och jag har passat på att putsa några fönster. De blir inte rena av sig själva nämligen, haha.
 

Jumpsuit - Newbie | Cardigan - Newbie | Hårband - Next |


Kommentarer
Sarah

Najs o bli bjuden på efterrätt :) Den såg riktigt god ut :)

2015-07-12 @ 00:54:51
URL: http://CheerSarah.devote.se
Johanna

Åh så söt hon är!! Och maten såg ju fantastiskt god ut, mums!

2015-07-14 @ 20:47:55
URL: http://johannashorna.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback