10 "det visste ni inte" om min graviditet

♡ Det tog 1 år och 4 månader innan jag blev gravid.
♡ Leia blev till i Turkiet.
♡ Jag fick reda på att jag var gravid 4 dagar efter jag börjat mitt nya jobb.
♡ Matos var det jobbigaste i början, halsbrännan i slutet.
♡ Leia var beräknad på vår årsdag.
♡ Jag kräktes aldrig.
♡ Jag hade inhandlat klart så bebis hade klarat sig efter förlossningen - redan i v. 12.
♡ Barnen på jobbet fick hjälpa mig att ta på mig och knyta mina skor under vintern/våren.
♡ Jag använde nässpray för första gången någonsin.
♡ Leia kom 9 dagar efter att jag gått hem på mammaledighet.
 
 


Kommentarer
Linn

Fina magen! Roligt att läsa ☺️ Jag hade också svårt med matoset i början 🙈 Kram på dig vännen!

2015-07-21 @ 00:26:04
Johanna

Åh fy ja, detta matos! Jag jobbar på en bensinstation där vi säljer korv och i början av graviditeten klarade hag verklugen inte av att stå i närheten av grillen.

Svar: Det kan jag förstå! Usch, samma lukt varje dag med :( Jag arbetar i skolan och var tvungen att följa med min klass till matsalen, ibland 3 gånger om dagen. Då mådde jag inget vidare kan jag säga.. Speciellt lunchen som luktade mest!
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-07-23 @ 16:05:24
URL: http://johannashorna.vimedbarn.se
Lena

Vilket roligt inlägg att läsa! Kommer nog härmas och skriva ett sådant jag med. Måste testa något av dina recept också någon dag! De verkar goda :)

Svar: Det tycker jag att du gör rätt i :) Roligt att få minnas tillbaka! Och prova recept tycker jag också att du ska göra, det är alltid roligt att experimentera och prova nytt :)
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-07-24 @ 13:40:15
URL: http://lenakronvald.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback