Veckans bästa dag

En paus i handbollen och vi har dukat upp med smågodis från hemmakväll, den nya Marabou med Japp och lite andra goda onyttigheter. Våran dag har varit oplanerad och har mestadels bestått av tvätt, plock och städ. Lördagförmiddagar är en perfekt tid att göra det tycker jag, när man är utvilad och har ork till att ta hand om det. Man kan lätt tappa det där annars tycker jag under denna årstiden. Under vår, speciellt sommar och höst ska ju också hela trädgården skötas med våra monsterland och då hinns det inte med att vara lat! Det är dock inte ofta vårt hem är smutsigt eller med saker överallt, det mår jag inte riktigt väl av. Nu, åter till handbollen!
 


Kommentarer
Bintu Malm Fraser

Låter som en härlig dag :-) Den där chokladen ska jag testa när mitt sockerfria januari är slut! Mums!

Svar: Det är riktigt härligt :) Det tycker jag!
Ida Nilsson

2015-01-24 @ 20:11:20
URL: http://bintan.blogg.se/
Livsnjutaren

Lördagsförmiddagar kommer vara de mest underbara sedan när ni får ert barn med.
Vår dotter är 3 år snart och hon älskar att vara hemma och mysa på helgerna.
Vi äter frukost i flera timmar, hon får se på TV och bara vara med sin mamma och mig (pappa)
Lördagar är underbara och du kommer njuta ännu mer när er dotter har kommit till världen.

Svar: Tack! Jag hoppas och tror det också! :)
Ida Nilsson

2015-01-24 @ 22:49:47
URL: http://livsnjutarensblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback