Full rulle..

Den senaste veckan har verkligen varit fullt upp. Även om jag gått ner i tid på jobbet så har det tillkommit annat som gjort att jag varit sent hemma nästan alla dagar. Vi håller dessutom på att få bergvärme installerat och jag har inte kunnat vila när jag egentligen skulle behövt. Det tog ut sin rätt igår då jag sov 3 timmar på eftermiddagen och sedan somnade i soffan vid 22.
Veckans höjdpunkt var absolut då vi var hos bm och direkt efter var på vårt första möte i föräldragruppen. Hos barnmorskan fick vi höra ett fint hjärta slå, pratade allmänt om mitt tillstånd och fick lite papper. I föräldragruppen fick vi bekanta oss med varandra sedan dela upp oss könsvis för att blivande mammor/pappor skulle få öppna sina hjärtan en stund. Sedan lyssnade vi på "vår" barnmorska och diskuterade kring när det är dags att åka in till förlossningen, hur det går till där och vad vi bör ha med oss. Mycket givande två timmar och det kommer vara någonting jag ser fram emot varje vecka!
 
Efter att ha haft en liten lugn stund för mig själv ska jag fixa en riktig gofrukost med nybakt medelhavsbröd, smoothie med färsk frukt och massa goda tillbehör till tända ljus. Sedan dags att väcka sambon och se vad dagen har att erbjuda!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback