Sjukstuga

Vi har sjukstuga här hemma. Det började i onsdags med huvudvärk och den har pågått sedan dess. Min andra halva har åkt på en riktig influensa och har varit jättedålig i natt. Ju mer timmarna går desto sämre känner jag mig också. Kallsvettas och svettas omlott, halsen har börjat värka och jag känner mig nästan borta i huvudet. Jag åkte i morse till apoteket och köpte massa smärtlindring och till Ica för inhandling av lättare tilltugg. Tyvärr får jag ju knappt ta någonting som faktiskt fungerar pga. graviditeten, så det får bli enklare halstabletter och Alvedon helt enkelt. Jag hoppas att det ger med sig, men erfarenheten jag har av när jag väl blir sjuk så kommer det inte släppa i första taget.. Vi kämpar på, jag och den lilla där inne ♥
 


Kommentarer
Oslofru

Stackars, kryakrya <3

Svar: Tack! ♡
Ida Nilsson

2015-02-20 @ 16:35:40
URL: http://www.oslofru.com
Christin

Krya på dig!

Svar: Tack så mycket!
Ida Nilsson

2015-02-23 @ 12:06:36
URL: http://christinsshopping.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback