Julafton 2015

Vi startade vår julafton tidigt här hemma, dock somnade vi om en stund innan vi var redo att gå upp och åka till Leias mormor och morfar. Glögg, julmat i oändlighet, Kalle, julklappsutdelning med Tomten, efterrätt, julklappsspel, jacuzzibad och till sist Svensson Svensson och Tomten är far till alla barnen medan vi njöt och inspekterade våra klappar. En sådan himla bra dag, där det inte fanns tid och rum för annat än kärlek och gemenskap - som en julafton ska vara! Ingen stress, inga mobiltelefoner och annat tjafs. Ska ta åt mig mer av det i vardagen och använda kameran mer istället!
 
Såhär dagen efter har vi tagit det mest lugnt hos mina föräldrar innan vi åkte hem en snabbis och vidare till Kikki, David och Loke för en stunds mys. Det mesta är uppackat och jag ska njuta av ensamtid med en av mina julklappar, mer om det en annan dag! Vi är alla jättenöjda och tacksamma över alla julklappar till vår familj. Det glädjer mig så mycket att Leia är så omtyckt och älskad av er alla ♡
 


Kommentarer
Cissi

Ser ut som att ni har haft en mysig jul!!

2015-12-25 @ 22:18:38
URL: http://lyras.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback