En regnig måndag

Idag lyser solen med sin frånvaro och regnet dalar ner från himlen. Änglarna gråter för att vår gemensamma semester är slut, skämt åsido. Det kändes helt okej att köra en heldag på Liseberg i det sista underbara vädret med goda vänner igår medan Leia hade en toppendag hos mormor och morfar. Sista dagen på Liseberg på många år framöver utan att få åka barnkaruseller. Nu har vi förhoppningsvis några dagar då vi kan fixa och greja inomhus med gott samvete. Jag tänkte idag göra en ordentlig garderobsrensning bland mina kläder och på riktigt skänka bort allt som jag inte använt på ett tag.
 
En favorit hos Leia är att få sitta med oss i soffan, gärna få smaka på mammas vatten också. Eller leka med flaskan, spelar inte så stor roll vilket!


Kommentarer
Yohanna af Skovde

Haha ja, pet-flaskor :)

sv: Tanken är att laga allt själv, men det lilla vi köper ska jag spara i burkväg. Ska kolla den kategorin! :)

2015-08-24 @ 18:28:19
URL: http://yohannaafskovde.se/
Linda

Mysigt med Liseberg :)! Tänkte på Leias hår, är det jag som inbillar mig att hon hade längre/mer hår förr :)? Fått för mig att hon hade en väldans kaluffs när hon föddes ^^

Svar: Hon tar tappat hår på huvudet men har en hel del kvar i nacken. Hon har fortfarande hår kvar, men det har blekts jättemycket under sommaren :) Mycket hår har hon aldrig haft, men alltid haft så det täcker huvudet i alla fall :)
Ida Nilsson - mamma till Leia ♥

2015-08-26 @ 00:58:04
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback