3 weeks

Igår blev Lillan 3 veckor gammal. Det känns som igår hon kom till oss, samtidigt som det känns som att hon varit en del av oss i många år. Det är konstigt hur man kan njuta så av tiden man är i, men ändå längta efter tiden som kommer. Den första milstolpen för mig är när hon börjar le och kommunicera genom det, det ska bli så mysigt! Men jag vet också hur mycket jag kommer att sakna den här tiden av hennes liv när hon blir äldre, så det gäller verkligen att ta vara på den här tiden och njuta så mycket som det går!
 
 


Kommentarer
Linn

Hon är superfin Ida 💕

Svar: Tack Linn! ♡
Ida Nilsson

2015-04-27 @ 17:19:45
ee

men guuuud, hur söt är hon?! jag vill klämma på hennes bebishuuuud :D

Svar: haha du är väl gullig ^^
Ida Nilsson

2015-04-29 @ 11:02:56
URL: http://ellfi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback