Vecka 21 (20+4)

Tiden går snabbt, bebis verkar må bra och magen växer. Sparkar och sprattel känner vi varje dag och det är så underbart att det även känns och syns på utsidan nu så båda kan få känna och vara delaktiga i utvecklingen.
Jag gick för en månad sedan ner till att arbeta 75% men började denna veckan att arbeta 100% igen. Hittills har det gått bra, även om jag känner av tröttheten betydligt mer redan. Jag har peppar peppar inte haft några speciella fysiska problem än så länge, mer än att jag är varm, lite yr ibland och blir andfådd väldigt lätt. Möjligen lite ont i ryggslutet efter en lång dag på jobbet.
Eleverna på jobbet är så fina, de är så nyfikna, stället frågor och pratar och skojar gärna om magen. Det glädjer mig så!
 


Kommentarer
Emma-Lou

Hej, fin mage du har :-) Jag har bf om 2 veckor! :-)

Hoppas att du kan jobba så länge du kan och vill. Jag har haft sådan foglossning så det är inte bra.

2014-12-01 @ 08:41:55
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/emmalous
Jenny

Oh så mysigt :) Det är så underbart att få känna de där små rörelserna :)

Svar: Ja det är det verkligen!! :)
Ida Nilsson



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback