Vårens första

Det är helt otroligt, känns som att jag letar nya vårtecken varje dag. Det har hittills varit perfekt väder för allt grönt. Både soliga, varma dagar, lite molnigare dagar och regn, mestadels på nätterna. Om vi får en vår och sommar likt förra året kommer jag vara så lycklig! Detta året är dessutom det första någonsin som jag ska ha fyra veckors semester, helt underbart!
I morse var jag och tittade i en av rabatterna och visst har det kommit upp inte bara blad på flera ställen utan nu även blommor! Jag tror att det är pärlhyacint som har börjat kika upp, någon som vet?
 
 


Kommentarer
Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo

Men vilken söt katt =)

Svar: Han är världens finaste ^^
Ida Nilsson

2014-03-24 @ 06:19:39
URL: http://www.emmgus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback