Underbara vårlördag!

Vilken fantastisk dag vi har haft idag! Den allra första riktiga vårdagen, med behaglig sol och en glad själ. Gick direkt ut efter frukost för att grovfixa i trädgården tillsammans med min trogna följeslagare som lekte med varenda gren som jag rensade bort. Finliret får komma senare under våren, beroende på vädret. Det är nu som det är dags att ta tag i saker och ting med hus och hem, det är ju bara så underbart. Till och med börjar det titta upp grönska i våra rabatter. Imorgon är det dags för gödsling av gräsmatta, just nu består vår så kallade gräsmatta mer utav mossa. Mossmatta. Har en känsla av att det blir mycket gräsklippning i år, men det får det vara värt! Kanske tar jag tag i några rabatter samtidigt.
 
Igår var det restaurangbesök med min fina kollegor, idag är det mellodags hos svägerska med familj. Längtar redan till att vakna upp till en fin dag imorgon också!
 
 


Kommentarer
Sanna

Jättefina bilder! :D

2014-03-09 @ 21:45:49
URL: http://sannabellas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback