Fredagskväll

Herregud så dagarna springer iväg, jag vet knappt om att det är vardag eller helg längre. Samtligt har jag, för att vara ärlig, varit dålig på att uppdatera er numera. Det medför såklart att jag har en del recept i bakfickan att dela med mig av. Ska försöka skärpa mig, jag vet att ni är några stycken som förlitar er på att jag gör er vardag enklare!
 
Igår spenderade vi kvällen hos våra vänner och sedan 4 månader tillbaka även grannar, där vi blev bjudna på trerätters. Massa småplock i tapasform till förrätt, någon sorts kycklinggryta med rotsaker till huvudrätt och till efterrätt blev det ananaspaj. Vi drack den godaste bålen till förrätten, vin och ouso till huvudrätten. En härlig kväll som borde göras oftare med tanke på avståndet mellan våra hus!
 
 
Tycker ändå att min nya samsung galaxy S4 tar oväntat bra bilder! Så min vardag lär ni se mer från telefonen än från kameran framöver, den är ändå betydligt enklare än min stora klumpiga kamera :)
 


Kommentarer
Becka [fotoblogg]

Aw så sött fotografi.

2013-09-28 @ 11:32:36
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Marie

Mysigt att bli bjuden på middag hos vänner, sån trevlig fredag

Svar: Ja men eller hur :)
Ida Nilsson

2013-09-28 @ 22:24:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Beatrice

Så mysigt att äta middag med grannarna! Och gott lät det också.. :-)

Jag hittade hit för några dagar sen och måste säga att man verkligen fastnar när man börjar läsa! Du skriver på ett enkelt sätt samtidigt som man verkligen "lever in sig" i texten. En riktigt bra blogg har du minsann!

Svar: Åh tack så mysig du är! Kikade in på din blogg och du har en liknande som min, så det kan ju vara en anledning till att vi tyckr om varandras bloggar?
Du får ta och skaffa bloglovin så vi kan följa varandra enklare :) Kram på dig!
Ida Nilsson

2013-09-29 @ 15:07:23
URL: http://detaljerhemmahososs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback