With my mum

Idag på förskolan sken solen. Snön håller på att smälta och vattenmassor bildas på gården. Vi har idag tagit bort vattenmassorna, hällt vattnet på snön på gräsmattan för att snabbare få våren att komma till oss. På barnens initiativ såklart :)
 
Denna kväll har bestått av mor&dotter-mys. Mamma kom hit ikväll och höll mig sällskap bland alla tända ljus. Vi har tittat på Letters to Juliet, vilken helt underbar film! Måste vara en ny favorit hos mig, sådan kärlek.. Både jag och mamma snyftade och grät genom en bra bit av filmen. Fantastisk! Vi har inte bara gråtit av fantastisk kärlek utan även av asgarv pga dumma tjejer som äter en hel pepparfrukt rakt upp och ner. Scrolla ner och kika, jag kan inte hålla mig för skratt bara jag tänker på det! Jag älskar att ha egentid med min mamma ♥
 
 
 
 


Kommentarer
NATALIE

läser du till förskollärare?:) vad tycker du om utbildningen? :)

Svar: Ja, jag läser till förskollärare och är klar nu i juni :) Jag har delade meningar om det, men för det mesta har det varit bra! Det som kan vara negativt är att det inte riktigt är ute i verksamheten som alla försöker få i en på utbildningen. Men det märker man ju ganska snabbt. Sen beror det ju väldigt mycket på vart man läser, på vilken högskola. Det skiljer sig hur mycket som helst. Jag har utvecklats jättemycket under dessa år, både i skolan och som människa. Och barnen, man får så himla mycket tillbaka. Jag ångrar mig inte en sekund! Funderar du på att söka? :)
Ida Nilsson

2013-03-02 @ 08:14:00
URL: http://naataali.blogg.se
K

Fint inlägg - trevlig helg!
Videon - hahaha :)

2013-03-02 @ 09:51:10
Elin

Vad mysigt!:D

2013-03-02 @ 11:03:27
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
OnciiDenBästa ♥

Ser mysigt ut :)

2013-03-02 @ 11:21:15
URL: http://beoncii.blogg.se/
Mamma Maria

Vilka härliga bilder på ljuset!

2013-03-08 @ 11:12:45
URL: http://mammamaria.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback