Iiiiihhh! :D

Det här är heeeelt sjukt! Den sista veckan har verkligen varit den största toppen på väldigt länge, kanske den högsta toppen i mitt liv! I lördags skrev vi kontrakt på vårt drömhus (huset kan ni se här), och idag fick jag beskedet att jag fick jobbet jag var på anställningsintervju på i måndags! Helt underbart verkligen!! Jag fick själv välja när jag börjar, och pga flytt och annat valde jag att börja 10 juni. Flytten går den 3:de, examen 5:te, Bugrun 6:te-9:de och jobbstart den 10. Life goes forward så att säga!
 
Ida har varit hos mig i flera timmar, pratat och delat en himla massa känslor. När hon åkte kom Jennipher istället och ringde på dörren med blommor till mig! Ryktet sprider sig snabbt! Jag har sagt det hundra gånger och jag säger det igen. Jag har världens finaste vänner, i vått och torrt! ♥
 
 


Kommentarer
K

Stort GRATTIS till jobbet - underbart!
Kram!

Svar: Tack! Jag är inne i en helt otrolig period nu! :) Kram!
Ida Nilsson

2013-03-20 @ 18:00:26
ellen

GRATTIS till jobbet OCH till huset! vilken dröm du lever i nu Ida! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! så avis på att ni är husägare!!! var ligger huset? :):):)

Svar: Tack! Jag är inne i ett flow nu känns det som! Det ligger i Hökerum. Så ni får spendera några kvällar hos oss i sommar tycker jag!
Ida Nilsson

2013-03-21 @ 10:18:14
URL: http://ellfi.blogg.se
ellen björktegen

självklart! ser fram emot att få hälsa på er! :D

Svar: Det ska bli underbart att flytta, även om det är ett tag kvar!
Ida Nilsson

2013-03-21 @ 11:39:02
URL: http://ellfi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback