Im back!

Hej mina trogna följeslagare! Så himla mysigt att se att ni är så många som kikat in här trots att jag inte haft tillgång till Internet på två veckor. Jag är imponerad!
 
Sedan vi flyttade in i huset för lite över en vecka sedan har vi haft mängder att stå i. Massvis med besök också som vill kolla in vår fina villa :) Fint med beröm och det kommer bli megafint här framöver! Däremot har jag saknat bloggen och er såklart. Så igår ringde vi och beställde bredband. Dommen: 4-6 veckor till leverans. VA? Jag sprang istället iväg och köpte ett mobilt bredband idag, som vi får använda tills vårt riktiga kommer. Så nu kommer jag inte lysa med min frånvaro här längre :) Sweet!
 
En sneakpeak från our home :)
 
 


Kommentarer
K

Det "värsta" är över eller hur?
Lycka till med alla "måsten" :)

Svar: Ja visst är det så! Underbart! :)
Ida Nilsson

2013-06-05 @ 10:23:15
Annika

Fint :)

2013-06-05 @ 13:38:12
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback