Besök dag in och dag ut

Min lilla mormor har varit hos mig idag, bakat bullar och hjälpt mig klippa ner rosenbuskarna. Jag har någon slags rädsla för de där buskarna sedan det hände en liten olycka i dagarna. Usch! Mormor var bara glad att kunna hjälpa till och oj så hon saknar sitt hus och tomt! Hon började direkt rensa i mina land, talade om för mig vad som var ogräs och inte. Nu är jag en erfarenhet rikare och ska sätta igång med att flytta bommor och rensa imorgon! :)
 
Lite senare under eftermiddagen hade jag tänkt uppdatera er här med recept, men mitt internet hade lagt ner. Försökt få det fixat sedan dess, men helt omöjligt. Får försöka få tag på dem imorgon igen, blir tokig på sånt här..
 
Åkte istället till Ann-Sofie och Nova medan våra karlar har varit iväg på svensexa hela dagen. Förmodar att vi får hålla oss vakna en stund till :)

 


Kommentarer
Louisefoto

Muums med bullar : )

2013-06-07 @ 10:24:36
URL: http://Louisefoto.spotlife.se
K

Snäll Mormor :)

2013-06-07 @ 14:08:53
Matilda

Mums va gott med bullar!

2013-06-07 @ 20:51:43
URL: http://matildacarlssonss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback