Konsten att varva ner

Semestertider, härligt! Jag har tagit mig en välbehövlig bloggpaus för att kunna lugna ner mig ordentligt och inte fokusera på annat än mig själv och mitt välmående. Jag har lovat mig själv att jag under min semester ska ha tid till att varva ner. Lugna ner mig efter 3½ år på Högskolan, förbereda mig inför jobb i ett år framöver till nästa semester. Tiden går fort och jag har bara två veckors semester i år, därför är det extra viktigt att kunna slappna av i god tid. Samtidigt så har man ju lite måsten och sådär som alltid när man äntligen har lite tid över.
 
 


Kommentarer
Louisefoto

Va härligt att du är tillbaka
kramar

Svar: Tack! Det känns bra, speciellt när jag blir välkomnad med fina kommentarer :) Kram!
Ida Nilsson

2013-07-15 @ 18:34:32
URL: http://louisefoto.spotlife.se
K

Skönt att du hörde av dig!
Ta det lugnt och ha det bra :)

Svar: Det gör jag absolut, man kommer ju tillbaka. Men pauser är bara bra ibland :)
Ida Nilsson

2013-07-16 @ 16:34:33
birgitmaria

Smart med en liten paus från bloggar, facebook och annat. Bloggen ska ju vara något man gör för att det är roligt, inte för att man måste.
Ha det gott! :-)
//Birgit

Svar: Ja men visst är det så :)
Ida Nilsson

2013-07-16 @ 20:23:00
URL: http://birgitmaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback