Peppad till max!

Idag har jag haft en riktigt mysig och sund förmiddag tillsammans med min fina mamma. Vi stod i 40 minuter på crosstrainern och körde styrketräning på gymmet. Dessutom gick vi till och från gymmet, sex kilometer extra träning. I och med mina sjukdomsdagar och veckan i Sälen så har jag inte kunnat träna på tio dagar så det var riktigt härligt att komma igång igen! Jag är så sjukt peppad på träning just nu så känns som att jag lätt hade kunnat dra iväg på en långpromenad till nu i eftermiddag! Men nej, det blir mys och återhämtning ikväll :)
 
 


Kommentarer
emma.

riktigt fin blogg! :)

Svar: Tack så mycket :)
Ida Nilsson

2013-02-03 @ 17:09:23
URL: http://emmalottaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback